· 

閉会のあいさつ

最後に閉会のあいさつをした。講演を聴きながら考えた。ウチナーグチとはこんことです。参考にしてください(5月1日うちなーぐち会記念講演)。

 

今日(ちゅう)や うちなーぐち会が()まりてぃ まる1(ちゅ)(とし)ないびたん。(なし)(うや)や 源河朝盛さんやいびーん(紹介した)。

 今日の誕生(たん)(かー)(しゅうじ)んかい 会員はじみとし (ちか)(とぅさ)さから大勢(うふしんか) (すりて)きみそーち いっぺーにふぇーでーびる。

 うりから 嘉手納屋(かでぃなや)()から伊波勝男先生(しんしー)がめんそーちきみそーち 大変(いっぺー) たみないる話し(ちかち)きみそーちゃん 果報(かふう)しやいびーたん。まぎ(てぃ)―(大きな拍手)うっちぐ(うんじ)さびらな。ぐすうよう(みなさん)いっぺーにふぇーでびーたん(ありがとうございました)」

 

 

これからも場を踏んでうちなーぐちの練習をしたいと思う。